Логото на Мекдоналдс помина низ многу промени во текот на својата историја. Логото беше само едноставна скица на готвач во црно бела варијанта во 1940 година. Сега е трансформирано во едно од најпрепознатливите логоа во светот.
Мекдоналдс е врвен глобален бренд и постојано е рангиран високо заедно со некои од најпопуларните светски синџири за брза исхрана, со неколку франшизи кои успешно работат во речиси секоја земја, секако освен во нашата 🙂 . Логото на Мекдоналс претставува синоним за љубовта на Америка кон хамбургерите, помфритот и сладоледите.
Приказната за сегашниот дизајн на логото на Мекдоналдс е навистина интересна и со многу истражување околу историјатот на создавањето на логото, денес ви ја претставуваме оваа статија каде што ќе ги видите сите претходни верзии..
Намигнување на дебелиот готвач
Мекдоналдс е создадено од браќата Ричард и Морис Мекдоналдс во Сан Бернардина, Калифорнија во 1940 година. Во тоа време, скара и хамбургери биле единствените специјалитети на Мекдоналдс.
Во релативно краток временски период од осум години, тие ја совладале уметноста за служење на вкусни деликатеси за кратко време. Тие успешно го популаризираат нивниот “Speeder Service System”
Познатите “Златни лакови”
Во 1952 година, браќата МекДоналдс го ангажирале дизјанерот Џорџ Декстер, за да се вклучат во дизајнот на логото два огромни златни (жолти) лакови од двете страни на зградата. Кога се гледа од агол, овие жолти лакови/сводови личат на буквата “М”. Сепак, овие “златни лакови” конечно беа додадени во корпоративното лого на Мекдоналдс кога Реј Кроч ја купи компанијата во 1961 година.
Џим Шиндлер, шеф на одделот на инжинери во “Мекдоналдс”, ја додаде линијата која се протега низ лаковите во логото “М”, во обид да го симболизира покривот на продавницата. Ова е одкако Мекдоналдс го доби своето ново лого “Златен Арх”.
Измени во “Златните лакови”
До 70-тите, “Златните лакови” станаа препознатливи и помогнаа на компанијата да стане еден од најбараните и најпознатите брендови. Од тогаш па се до 2010 година дизајнот на логото беше подложен на неколку редизајнирања.
Помеѓу 1975 и 2006 година, популарниот дизајн на логото беше врамен со цврст црвен правоаголник, а помеѓу 1992 и 2009 година “Златните лакови” добија посветла боја. Во меѓувреме во овој период се појави и верзија на “Златните Арки” со сенка, која исто така беше дел од брендот на компанијата одреден период.
Верзија на логото ‘I’m Lovin’ It’
Популарната девиза на Мекдоналдс ‘I’m Lovin’ It’ настапи по рекламната кампања на Мекдоналдс, создадена од Heye & Partner GmbH во 2003 година и се покажа феноменална во Германија, Велика Британија, Австралија и САД.
Оваа рекламна кампања беше толку многу успешна што направи корпорацијата “Мекдоналдс” да ги прегрне “Златните лакови” заедно со девизата ‘I’m Lovin’ It’ како свое официјално корпоративно лого. Оттогаш, логото на компанијата стана една од најпознатите иконите во историјата на сите логоа на Мекдоналдс.
Со ваков моќен лого дизајн, McDonald’s сигурно ќе го одбележи својот понатамошен раст многу наредни децении. Доколку барате дизајн на лого кој ќе ја направи вашата компанија да остане запаметена, контактирајте не тука.
Еве некои главни карактеристики на едно лого кое ќе им помогне на бизнисите на повеќе начини
1. Се работи за едноставен дизајн
Клучна карактеристика на светските лого дизајни е едноставноста. Земете го за пример логото на Мекдоналдс. Компанијата ги елиминираше сите непотребни елементи во дизајнот на логото во текот на годините. Логото беше гломазен црно-бел дизајн на почетокот на создавањето на компанијата, но постепено се усовршуваше. Дури и трите арки беа малку невкусно пренатрупани, а сега се поедноставени со едноставен жолт лак.
Значи, осигурајте се дека дизајнот на вашето лого нема непотребно и нерамномерно распоредено линии, форми, бои и букви. Логото на Nike е уште еден инспиративен и едноставен дизајн.
2. Употреба на една или две бои
Повеќето моќни логоа на пазарот содржат само една до две бои. Целта на боите во логото е да ги поттикне правилните чувства на гледачите, кои ни се целни клиенти. Овие чувства потоа се трансформираат во порака на компанијата. Затоа, проверете го вашето лого од колку бои е составено и дали ги исполнува критериумите кои ги набројавме во оваа статија. На овој начин, вашата порака ќе биде јасна на гледачите.
3. Употребување на еден фонт
Друга важна карактеристика на едно препознатливо лого е тоа што е направено од еден тип на фонт. На пример, Мекдоналдс користи еден тип на фонт во нивното лого. Тоа го прави логото препознатливо и пријатно. Запомнете дека треба да изберете фонт во зависност од карактерот на компанијата.
Фонтот sans-serif треба да се користи кога компанијата сака да искреира пријателски и неформален имиџ. А “serif” фонтот треба да се употребува кога сликата на брендот треба да биде професионална и формална за одредена работа или услуга. На пример, логото на адвокатска фирма може да биде креирано со “serif” фонтови за да ја изрази формалната средина компанијата.
4. Пренесете порака
Познатите логоа јасно пренесуваат одредена порака. Кога луѓето го гледаат таквото лого, веднаш се привлечени од страна на неговиот дизајн. Ова значи дека ја добиле пораката. На логото “Nike” дизајнот емитира порака дека компанијата прави неверојатни чевли за спортистите. Лаковите на логото на Мекдоналд емитираат порака дека компанијата прави квалитетна брза храна.
Искусен Графички Дизајнер вметнува квалитетни фонтови и одбрани бои за да достави одредена бренд порака. Прво запознајте ја вашата порака, потоа изберете вистински начин како да го изградите брендот преку вашето лого.
Ова се клучните фактори кои треба да ги запазите кога го дизајнирате вашето лого. Осигурајте се дека логото е уникатно. Искреирајте инспиративен дизајн за да осигурате траен впечаток кај гледачите.
Доколку ви е потребен незаборавен Лого дизајн за вашиот бизнис, Арт Дизајн Студио е вистинската компанија за вас. Ќе добиете неколку креативни лого концепти за прифатлива цена. Контактирајте н